Research Designer
• navrhovanie a vedie kvantitatívne a kvalitatívne postupy merania skúsenosti klientov, výsledky spracováva a analyzuje, následne navrhuje postupy na zlepšenie zákazníckej skúsenosti
• prijímanie požiadaviek biznisových útvarov, odporúčanie a rozhodovanie o realizácii a dizajne výskumných projektov z oblasti CX
• aktívne vyhľadávanie príležitostí na zlepšenie CX zákazníkov banky
• vedenie / dohliadanie na hladký priebeh realizácie výskumných projektov
• interpretácia a prezentácia výsledkov prieskumov
• podpora pri ďalšej práci s výsledkami a ich pretavenie do obchodného rozhodovania
• stráženie a efektívne využívanie rozpočtu určeného na CX research
• prezentovanie výsledkov strategických prieskumov na školeniach
• komunikácia za banku v oblasti CX research aj v rámci skupiny RBI
• zodpovednosť za zber a konsolidáciu ideí a konceptov z kľúčových biznisových útvarov a ich reportovanie vedeniu banky
• sledovanie trendov, aktívna participácia a vedenie pracovnej skupiny pri generovaní a rozvoji nových ideí a konceptov
• monitorovanie miery adaptácie existujúcich prístupov k CX na trhu, zber best-practice prístupov
• benchmarkovanie k trhu (lokálnemu aj globálnemu)
• podporovanie budovania CX kultúry v banke
Benefity
• príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• zmluva na dobu neurčitú
• možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• atraktívne kariérne príležitosti
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky Účet pre modrú planétu TB, úvery, zmenárenské služby
• motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• bezplatná psychologická podpora 24/7
• príspevok na DDS
Požadované zručnosti a kvalifikácia
• Samostatný prístup k riešeniu požiadaviek interných zadávateľov
• Dizajn a návrh výskumného riešenia na požiadavku a chápanie veci v širších súvislostiach
• Aktívne počúvanie a čo najlepšie pochopenie požiadaviek.
• Schopnosť abstrahovania a formulovania požiadaviek do výskumných otázok a hypotéz.
• Vedieť samostatne si manažovať zverený projekt, čo zahŕňa nastavenie a odargumentovanie navrhovanej metodológie, použitie metód (napr. príprava scenárov, vytvorenie dotazníkov)
• Schopnosť vedenia rozhovorov s klientmi a neklientmi, manažovanie komunikácie s agentúrou a interným zadávateľom, dodržiavanie termínov, odprezentovanie výsledkov na úrovni teamov ale aj manažmentu banky.
• Analytické zručnosti (bazálne poznanie štatistických postupov a premenných, resp. skúsenosti s analýzou textu a pod. ) pre prácu ako s mäkkými (kvalitatívne), tak tvrdými (kvantitatívne) dátami.
• Cit pre detail, otvorenosť a chuť sa pýtať, formulovať závery a interpretovať ich.
Profil spoločnosti - Tatra banka
Tatra banka je univerzálna banka
Tatra banka má po celom Slovensku takmer 4 000 zamestnancov a viac ako 200 obchodných miest, ako aj veľké call centrum, rôzne dcérske spoločnosti a centrálu.
Nájdeš v nej IT-čkárov, obchodníkov, marketérov, právnikov a analytikov – skrátka rôznych ľudí, ktorí sa venujú rôznorodej práci vo všetkých možných odboroch.
Spolu obsluhujú všetky klientske segmenty, ktoré ti napadnú. Rôzni ľudia majú rôzny životný štýl, a teda aj rôzne bankové potreby. Niektorí milujú technológie a inovácie, iní osobný kontakt v pobočke a od banky nechcú nič zložité.
Tatra banka sa však stará rovnako tak o živnostníkov, malé, stredné aj najväčšie firmy, ako aj o národné či medzinárodné inštitúcie.
Multibrand v Tatra banke má svoj príbeh
Ten príbeh je vlastne celkom jednoduchý. Tatra banka vznikla ako prvá súkromná banka na Slovensku a teraz je súčasťou najsilnejšej rakúskej bankovej skupiny Raiffeisen Bank International Group.
Uspokojili sme sa? Nie. Naopak, v roku 2011 sme prijali výzvu a rozhodli sme sa stať ešte silnejšou bankou v segmente mass retail. Klient, ktorého sme sa rozhodli osloviť, však od banky neočakáva inovácie ani technologické novinky. Aspoň nie primárne: očakáva prehľadné a jednoduché produkty s jasnými podmienkami.
To všetko znamená, že v Tatra banka Group máš veľkú výhodu: môžeš si vybrať nielen druh práce, ale aj to, akých klientov chceš obsluhovať.
Tatra banka a Raiffeisen banka majú podľa prieskumov najspokojnejších klientov na celom slovenskom bankovom trhu.
Buďte prvý, kto sa na danú ponuku práce prihlási!
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Pracovné ponuky na e-mail
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu