Office manažér/ka
Správa dokumentov, organizácia schôdzok a videokonferencií, príprava prezentácií, správa emailov a kalendára.
Riadenie kancelárie:
Zabezpečenie vybavenia a zásob kancelárie, koordinácia údržby a čistenia.
Podpora zamestnancov:
Byť prvým kontaktným miestom pre zamestnancov, koordinácia firemných udalostí a aktivít.
Projektové riadenie:
Synchronizácia a koordinácia nového projektu www.flexikancel. sk
Komunikácia s klientmi:
Telefonická komunikácia s existujúcimi aj novými klientmi, riešenie ich otázok a problémov.
Podpora pre obchod:
Príprava a spracovanie zápisov zo stretnutí, spracovanie agendy potrebnej k uzatvoreniu obchodných prípadov.
Sledovanie správnosti:
Odsledovanie a kontrola správnosti uzatvorených obchodov.
Práca s AI a stála snaha sa zdokonalovať a posúvať sa vpred.
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Pracovné ponuky na e-mail
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu