Čomu by ste sa mali vyhnúť pri marketingu svojho začínajúceho podniku?
Ak práve začínate podnikať, kľúčovou oblasťou je marketing. Všetky spoločnosti potrebujú spôsob, ako osloviť spotrebiteľov, ale pre úplne nové podniky je to ešte dôležitejšie. Preto ak nikto nebude vedieť, kto ste, čo predstavujete alebo čo ponúkate, je rozumné nájsť najlepšie spôsoby, ako sa s nimi spojiť. hoci sa veľká časť pozornosti sústreďuje na to, čo by ste mali robiť, stojí za to zvážiť aj chyby, ktorým by ste sa mali vyhnúť. Platí to najmä vtedy, ak podnikáte po prvýkrát a nemáte žiadne predchádzajúce skúsenosti s marketingom. Aké sú však najčastejšie marketingové chyby, o ktorých by ste mali vedieť?
Nevyhýbajte sa printovému marketingu
Každý vie, že digitálny marketing je veľmi populárny a platný spôsob propagácie vašej novej spoločnosti. Jednou z chýb, ktorej sa treba vyhnúť, je zamerať sa len na tento spôsob marketingu a zanedbávať používanie tlače. Tlačové potreby, ako sú letáky, prospekty a brožúry, by určite mali byť súčasťou vášho celkového plánu na šírenie vášho mena. nielenže sú relatívne lacným spôsobom, ako dať ľuďom vedieť o vašej existencii, ale zároveň ľuďom hmatateľne pripomínajú vašu spoločnosť. Tlačené marketingové materiály majú tiež vysokú úroveň dôvery u spotrebiteľov, a tí tak môžu vnímať vašu novú firmu pozitívnejšie.
Marketing sa dá robiť lacno
To môže znieť trochu kontraproduktívne, keď sa zamyslíte nad tým, aký je marketing dôležitý. kľúčovým bodom, ktorý si treba uvedomiť, je, že by ste na svoje kampane nemali míňať príliš veľa. Hoci musíte investovať dostatočný kapitál, aby ste videli návratnosť, nemali by ste na marketing minúť toľko, aby ste vynechali financovanie v iných kľúčových oblastiach. Stanovenie rozumného marketingového rozpočtu tiež zabezpečí, že vášmu novému podniku nedôjdu peniaze ešte pred jeho rozbehom.