MARKETINGOVO-OBCHODNÝ MANAŽÉR
Pro Bratislava Techno (GR)
Zástupca manažéra - Platená stáž, brigáda alebo aj práca na fulltime
Nikoleta Perenčayová
Zmenový manažér
Trenkwalder Slovensko
Produktový manažér pre poistné produkty
Tatra banka
Oblastný technický manažér
METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Oblastný technický manažér
METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Office manažér/ka
Martin Bestvina s. r. o.
Kandidát na manažéra pobočky - Banská Bystrica, Zvolen, Lučenec, Detva, Veľký Krtíš
Iveta Očenášová Weisenpacherová s.r.o.
Obchodní manažér pobočky
Marie Kallichová
Vzťahový manažér/obchodný vedúci
Margita Perátová
MARKETINGOVO-OBCHODNÝ MANAŽÉR
Grafton Slovakia s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Projektový manažér
Tatra banka
Personálny manažér
PRIMA ZDROJ Považská Bystrica, spol. s r.o.
Manažér/ka tímu - oddelenie IT v distribučnom sklade Prešov
TESCO STORES SR, a.s.
Práca: Manažér značky - Často kladené otázky
👉 Koľko pracovných ponúk je pre profesiu Manažér značky?
Pre profesiu "Manažér značky" môžete v súčasnosti nájsť 41 pracovných ponúk na pracovnom portáli HitPraca.sk.
👉 Aká je náplň práce profesie Manažér značky?
Manažér značky je odborník, ktorý sa zaoberá vytváraním, udržiavaním a rozvojom značky. Jeho hlavnou úlohou je vytvárať a udržiavať silný vzťah medzi značkou a jej zákazníkmi. Manažér značky je zodpovedný za vytváranie marketingových stratégií, ktoré pomáhajú zvýšiť povedomie o značke a zvýšiť jej zisk. Jeho úlohou je tiež vytvárať a udržiavať pozitívny vzťah medzi značkou a jej zákazníkmi, ako aj vytvárať a udržiavať silné partnerstvá s obchodnými partnermi.