MARKETINGOVO-OBCHODNÝ MANAŽÉR
Pro Bratislava Techno (GR)
Zástupca manažéra - Platená stáž, brigáda alebo aj práca na fulltime
Nikoleta Perenčayová
Zmenový manažér
Trenkwalder Slovensko
Produktový manažér pre poistné produkty
Tatra banka
Oblastný technický manažér
METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Oblastný technický manažér
METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Office manažér/ka
Martin Bestvina s. r. o.
Kandidát na manažéra pobočky - Banská Bystrica, Zvolen, Lučenec, Detva, Veľký Krtíš
Iveta Očenášová Weisenpacherová s.r.o.
Obchodní manažér pobočky
Marie Kallichová
Vzťahový manažér/obchodný vedúci
Margita Perátová
Operátor/ka call centra
Gi Group Slovakia, s.r.o.
Operátor/ka call centra
T&P Zilina (GR)
MARKETINGOVO-OBCHODNÝ MANAŽÉR
Grafton Slovakia s.r.o.
Recepčný/á do športového centra
TENNIS SPORT, s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Práca: Manažér call centra - Často kladené otázky
👉 Koľko pracovných ponúk je pre profesiu Manažér call centra?
Pre profesiu "Manažér call centra" môžete v súčasnosti nájsť 52 pracovných ponúk na pracovnom portáli HitPraca.sk.
👉 Aká je náplň práce profesie Manažér call centra?
Manažér call centra je zodpovedný za vedenie a riadenie prevádzky call centra. Jeho úlohou je zabezpečiť, aby operátori call centra poskytovali kvalitné služby zákazníkom. Manažér call centra zodpovedá za výber, tréning a motiváciu operátorov, rozvrhovanie ich pracovných časov, monitorovanie ich výkonnosti a vyhodnocovanie ich spokojnosti. Manažér call centra tiež spolupracuje s ostatnými oddeleniami, aby zabezpečil, že call centrum je efektívne a efektívne riadené.