Recepčný/á do športového centra
TENNIS SPORT, s.r.o.
Projektový manažér
Grafton Slovakia s.r.o.
Projektový manažér
T&P Zilina (GR)
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Zástupca manažéra
La Perfezione s.r.o.
Projektový manažér
Tatra banka
Personálny manažér
PRIMA ZDROJ Považská Bystrica, spol. s r.o.
Manažér/ka tímu - oddelenie IT v distribučnom sklade Prešov
TESCO STORES SR, a.s.
Operátor/ka call centra - služby zákazníkom - poobedná zmena SK/CZ/ENG
TESCO STORES SR, a.s.
Pomocný skladník v plotovom centre
EKOfence, s.r.o.
Manažér/ka zmeny vo výcviku pre Tesco Pezinok / Tesco Senec
TESCO STORES SR, a.s.
IT manažér dátového centra
Applied Meters, a.s.
Recepčná v športovom centre
BEYA SPORT spol. s r.o.
Obchodný manažér
Juraj Fábry
Obchodný manažér
MEDIA/ST, s.r.o.
Manažér/Manžérka kvality
SLÁVIK & STELL s. r. o.
Práca: Manažér call centra - Často kladené otázky
👉 Koľko pracovných ponúk je pre profesiu Manažér call centra?
Pre profesiu "Manažér call centra" môžete v súčasnosti nájsť 57 pracovných ponúk na pracovnom portáli HitPraca.sk.
👉 Aká je náplň práce profesie Manažér call centra?
Manažér call centra je zodpovedný za vedenie a riadenie prevádzky call centra. Jeho úlohou je zabezpečiť, aby operátori call centra poskytovali kvalitné služby zákazníkom. Manažér call centra zodpovedá za výber, tréning a motiváciu operátorov, rozvrhovanie ich pracovných časov, monitorovanie ich výkonnosti a vyhodnocovanie ich spokojnosti. Manažér call centra tiež spolupracuje s ostatnými oddeleniami, aby zabezpečil, že call centrum je efektívne a efektívne riadené.