Termín 26.02. Asistent predaja v obchode s kancelárskym tovarom
P. J. Servis, s. r. o.
Asistent/ ka predaja zákazníkom pre Tesco Martin Priekopa
TESCO STORES SR, a.s.
Asistent/ka predaja zákazníkom pre Tesco Expres Tomášikova, úväzok 20 hod./ týž.
TESCO STORES SR, a.s.
Termín 25.02. Asistent predaja v obchode s kancelárskym tovarom
P. J. Servis, s. r. o.
Asistent/asistentka - účtovníctvo
ABALANS, s.r.o.
Termín 24.02. Asistent predaja v obchode s kancelárskym tovarom
P. J. Servis, s. r. o.
Asistent/ka predaja zákazníkom pre Tesco Expres Dunajská Streda Železničná, úväzok 38,75 hod./týž.
TESCO STORES SR, a.s.
Asistent pri výrobnom automate
EWL Slovakia s. r. o.
Termín 22.02. Asistent predaja v obchode s kancelárskym tovarom
P. J. Servis, s. r. o.
Asistent/ka predaja zákazníkom- Tesco Lamač
TESCO STORES SR, a.s.
Asistent/ka predaja zákazníkom pre Tesco Farského Petržalka
TESCO STORES SR, a.s.
Termín 20.02. Asistent predaja v obchode s kancelárskym tovarom
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 19.02. Asistent predaja v obchode s kancelárskym tovarom
P. J. Servis, s. r. o.
Asistent predaja zákazníkom pre Tesco Smižany skrátený úväzok 30 hod / týž.
TESCO STORES SR, a.s.
Asistent/ka predaja zákazníkom pre Tesco Expres Vienna Gate - úväzok 38,75 hod./týž.
TESCO STORES SR, a.s.
Termín 18.02. Asistent predaja v obchode s kancelárskym tovarom
P. J. Servis, s. r. o.
Termín 14.02. Asistent predaja v obchode s kancelárskym tovarom
P. J. Servis, s. r. o.
Asistent/ka predaja zákazníkom pre Tesco Expres Zwirn, úväzok 38,75 hod./týž.
TESCO STORES SR, a.s.
Asistent predaja - scan tovaru
Študentský servis, spol. s r.o.
Termín 17.02. Asistent predaja v obchode s kancelárskym tovarom
P. J. Servis, s. r. o.
Práca: Asistent - Často kladené otázky
👉 Koľko pracovných ponúk je pre profesiu Asistent?
Pre profesiu "Asistent" môžete v súčasnosti nájsť 56 pracovných ponúk na pracovnom portáli HitPraca.sk.
👉 Aká je náplň práce profesie Asistent?
Asistent je osoba, ktorá pomáha manažérovi alebo inému vedúcemu pracovníkovi s administratívnymi úlohami. Môže vykonávať rôzne úlohy, ako napríklad organizovanie schôdzok, príprava dokumentov, zaznamenávanie údajov a podobne. Asistenti sú tiež zodpovední za komunikáciu s klientmi a partnermi a za zabezpečenie, aby sa pracovné procesy odohrávali podľa plánu.