Category Specialist
METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Sustainability & Communication Specialist - 40% úväzok
METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Špecialista / tka obchodného úseku pre oddelenie pekáreň Martin
TESCO STORES SR, a.s.
Produktový špecialista pre digitálny predaj
Tatra banka
Mzdový špecialista
Tatra banka
Špecialista/tka Tesco mobile- Tesco Kežmarok
TESCO STORES SR, a.s.
Junior Sales Support Specialist
Manpower
DevOps špecialista
Tatra banka
Platený absolventský program - špecialista pre konanie v investičnej výstavbe
SPP - distribúcia, a.s.
Špecialista/tka Tesco mobile pre hypermarket
TESCO STORES SR, a.s.
Špecialista/tka Tesco mobile pre hypermarket
TESCO STORES SR, a.s.
Špecialista/tka Tesco mobile pre hypermarket
TESCO STORES SR, a.s.
Špecialista/tka Tesco mobile pre hypermarket
TESCO STORES SR, a.s.
Špecialista/ka údržby pre hypermarket Tesco Prešov
TESCO STORES SR, a.s.
Špecialista/tka Tesco mobile pre hypermarket Tesco Liptovský Mikuláš
TESCO STORES SR, a.s.
Špecialista/tka Tesco mobile pre Tesco Galanta - polovičný týždenný úväzok
TESCO STORES SR, a.s.
Špecialista/tka Tesco mobile pre hypermarket Tesco Petržalka - polovičný týždenný úväzok
TESCO STORES SR, a.s.
Backoffice špecialista / účtovník
CAPITAL MARKETS, o.c.p., a.s
Práca: Špecialista vývoja telekomunikačných produktov - Často kladené otázky
👉 Koľko pracovných ponúk je pre profesiu Špecialista vývoja telekomunikačných produktov?
Pre profesiu "Špecialista vývoja telekomunikačných produktov" môžete v súčasnosti nájsť 89 pracovných ponúk na pracovnom portáli HitPraca.sk.
👉 Aká je náplň práce profesie Špecialista vývoja telekomunikačných produktov?
Špecialista vývoja telekomunikačných produktov je odborník, ktorý sa zaoberá vývojom a výskumom nových produktov pre telekomunikačný priemysel. Ich úlohou je navrhnúť, vyvinúť a vytvoriť vysoko kvalitné produkty pre telekomunikačné spoločnosti. Špecialista vývoja telekomunikačných produktov musí mať silné technické znalosti súvisiace s telekomunikačnými systémami a technológiami. Musí tiež mať schopnosť analyzovať a vytvárať produkty s cieľom zvýšiť ich efektívnosť a užívateľský zážitok.