
Pracovník zákazníckej podpory
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
- starostlivosť o nemecky hovoriacich existujúcich zákazníkov
- komunikácia so zákazníkmi e-mailom a telefonicky
- príprava cenových ponúk
- spracovanie objednávok od zákazníkov
- interná komunikácia s ostatnými oddeleniami k otvoreným obchodným prípadom
- príjem reklamácií od zákazníkov
- práca v ERP systému - aktualizácia kmeňových údajov zákazníka, spracovanie objednávok,
zadávanie reklamácii
Požadované vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 1 rok
Cudzie jazyky
nemecký - pokročilá: B1 a B2
Počítače
Microsoft Excel - vysoká
Microsoft Word - vysoká
Microsoft Outlook - vysoká
Internet - vysoká
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Pracovné ponuky na e-mail
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu