Office Manager
POPIS PRÁCE
Máš skúsenosti s Office Managementom? Zvládaš multitasking a máš silné organizačné schopnosti? Pokiaľ máš zmysel pre detail a rád pracuješ s ľuďmi, tak neváhaj čítať ďalej.Tvojou pracovnou náplňou bude:
- Administratívna agenda, fleet manažment a zastrešenie chodu office
- Zabezpečenie hmotnej vybavenosti kancelárií
- Koordinácia kancelárskych zásob a ich periodická kontrola
- Hmotné a organizačné zabezpečenie meetingov v priestoroch spoločnosti
- Podpora manažérov vo všetkých potrebných smeroch súvisiacich s výkonom práce
- Koordinácia cestovných príprav pre konzultantov / manažérov
- Evidencia hmotnej zodpovednosti zamestnancov
- Zabezpečenie plynulého chodu recepcie
- Správa automobilov spoločnosti vrátane taxi služby
- Práca s databázou spoločnosti (reporting)
- Podpora marketingového oddelenia, HR oddelenia a manažmentu spoločnosti
- Podieľanie sa na príprave eventov spoločnosti
POŽIADAVKY
- Predošlá skúsenosť na pozícii Office Managera- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - B1
- Výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- Znalosť MS Office na používateľskej úrovni
- Vodičský preukaz - skupina B (aktívny vodič)
- Samostatnosť a spoľahlivosť
BENEFITY
- Kvartálne odmeny- 5 dní dovolenky navyše
- 2 dni sick day
- 2 dobrovoľnícke dni
- MultiSport karta
- Cafeteria
- Mobilný telefón + paušál na súkromné účely
- Bonus pri pracovnom výročí
- Metro karta
- Firemná Alza zľava
VIAC INFORMÁCIÍ
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton. sk/sk/job-search- Podrobné informácie o ponuke práce
Firma: Pro Bratislava Temp&BSC (GR) Lokalita: Bratislava
Bratislava, Bratislavský kraj, SlovenskoPracovný pomer: Fulltime Ponúkaná mzda: 1 700 EUR - 1 700 EUR mesiac Pridané: 26. 4. 2025
Pracovné pozície aktívne
Buďte prvý, kto sa na danú ponuku práce prihlási!