
Obchodno-administratívny asistent pre maďarský trh - full remote
Náplň práce:
- Administratívna podpora obchodného oddelenia
- Monitoring trhu a odporúčanie potenciálnych zákazníkov Key Account Managerovi pre maďarský trh
- Preklad obchodnej dokumentácie a komunikácie (SK ↔ HU)
- Komunikácia so zákazníkmi a sprostredkovanie informácií medzi klientom a centrálou
- Budovanie a udržiavanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi
- Spolupráca na rozširovaní distribučnej siete a uvádzaní nových produktov na trh
- Úzka spolupráca s marketingovým tímom
- Občasné výjazdy ku klientom (zväčša jednodňové, bez prenocovania)
- Ďalšie administratívne a obchodné úlohy podľa pokynov vedenia
Ponuka benefitov
- Stabilnú a samostatnú prácu na HPP pre známu českú potravinársku spoločnosť
- Motivujúce platové ohodnotenie (fix + bonusy z predaja)
- Homeoffice
- Služobné auto aj pre súkromné účely, notebook, telefón
- 25 dní dovolenky
- Flexipass
- Príspevok na dôchodok
- Ročné bonusy
- Zľavy na produkty skupiny
- Možnosť zvýhodnených mobilných tarifov
Požiadavky na kandidáta
- Minimálne stredoškolské vzdelanie
- Aspoň 2 roky skúseností z obchodu alebo obchodného oddelenia (praxe v potravinárstve či FMCG je výhodou)
- Skúsenosť s jednaniami s obchodnými reťazcami
- Maďarský jazyk – pokročilá komunikačná úroveň (písomne aj ústne)
- Anglický alebo nemecký jazyk – výhodou
- Vodičský preukaz sk. B
- Dobrá znalosť práce s PC (MS Office, SAP alebo podobný systém výhodou)
- Samostatnosť, proaktivita a chuť učiť sa
Požadované vzdelanie:
VŠ
Minimálne vzdelanie:
VŠ
- Podrobné informácie o ponuke práce
Firma: Grafton Slovakia s.r.o. Lokalita: Bratislava
Bratislava, SlovenskoPracovný pomer: Práca Ponúkaná mzda:
1500 - 1800 €Pridané: 25. 10. 2025
Pracovné pozície aktívne
Buďte prvý, kto sa na danú ponuku práce prihlási!