
Manažér/ka pre oblasť sociálneho začlenenia a zamestnanosti
Zamestnanec bude vykonávať tieto pracovné úlohy:
- plánuje, riadi a koordinuje činnosti v oblasti sociálneho začlenenia a zamestnanosti klientov s cieľom podpory riadenia a
realizácie činností v oblasti sociálnej inklúzie a zamestnanosti, napríklad aj manažuje tvorbu nástrojov/služieb
- vedie tím, rozvoj a implementáciu stratégií a nástrojov/služieb týkajúcich sa sociálnej inklúzie a zamestnanosti, sleduje
výkonnosť jeho tímu, nástrojov/služieb a zabezpečuje plnenia stanovených cieľov
- zabezpečuje efektívne fungovanie organizácie, jej súčastí alebo nástrojov a služieb, riadi personál, zavádza a monitoruje
politiky, procedúry a nástroje/služby a je zodpovedný za efektívne spravovanie prideleného rozpočtu
- plní ďalšie úlohy, ktorými ho zamestnávateľ poverí.
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnych vied, verejnej politiky, manažmentu alebo príbuzných oblastiach.
- Skúsenosti s projektovým riadením, ideálne v oblasti sociálneho začlenenia, zamestnanosti, alebo rozvoja komunít.
- Zručnosti v oblasti správy dokumentov: Ukladanie, triedenie a archivácia dokumentov, vrátane digitálnych a papierových súborov.
- Znalosť kancelárskych zariadení: Používanie tlačiarní, skenerov, faxov a ďalších kancelárskych zariadení.
- Výborné komunikačné zručnosti, schopnosť vyjednávať a efektívne komunikovať s rôznymi aktérmi – od znevýhodnených jednotlivcov po zamestnávateľov a verejné inštitúcie.
- Znalosť legislatívy a politiky týkajúcej sa zamestnanosti a sociálneho začlenenia (napr. zákony o zamestnanosti, ochrane práv znevýhodnených skupín).
- Tímová práca a leadership – schopnosť viesť tím a motivovať spolupracovníkov.
- Analytické a organizačné zručnosti – schopnosť analyzovať dáta a vytvárať efektívne riešenia.
- Proaktívny prístup, schopnosť riešiť problémy a navrhovať inovácie.
- Znalosť angličtiny (výhodou, ak je komunikácia potrebná na medzinárodnej úrovni).
- Skúsenosti s prácou s cieľovými skupinami, ako sú dlhodobo nezamestnaní, osoby so zdravotným postihnutím, Rómovia, mladí ľudia, seniori a ďalšie marginalizované komunity (výhodou).
- Organizovanie a koordinácia vzdelávacích a tréningových aktivít pre cieľové skupiny.
- Monitoring a hodnotenie efektivity programov, vytváranie reportov a odporúčaní na zlepšenie.
- Podpora a poradenstvo jednotlivcom pri hľadaní pracovných príležitostí, príprave životopisov a príprave na pohovory.
Výhodou pre kandidáta je
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnych vied, verejnej politiky, manažmentu alebo príbuzných oblastiach.
- Skúsenosti s projektovým riadením, ideálne v oblasti sociálneho začlenenia, zamestnanosti, alebo rozvoja komunít.
- Zručnosti v oblasti správy dokumentov: Ukladanie, triedenie a archivácia dokumentov, vrátane digitálnych a papierových súborov.
- Znalosť kancelárskych zariadení: Používanie tlačiarní, skenerov, faxov a ďalších kancelárskych zariadení.
- Výborné komunikačné zručnosti, schopnosť vyjednávať a efektívne komunikovať s rôznymi aktérmi – od znevýhodnených jednotlivcov po zamestnávateľov a verejné inštitúcie.
- Znalosť legislatívy a politiky týkajúcej sa zamestnanosti a sociálneho začlenenia (napr. zákony o zamestnanosti, ochrane práv znevýhodnených skupín).
- Tímová práca a leadership – schopnosť viesť tím a motivovať spolupracovníkov.
- Analytické a organizačné zručnosti – schopnosť analyzovať dáta a vytvárať efektívne riešenia.
- Proaktívny prístup, schopnosť riešiť problémy a navrhovať inovácie.
- Znalosť angličtiny (výhodou, ak je komunikácia potrebná na medzinárodnej úrovni).
- Skúsenosti s prácou s cieľovými skupinami, ako sú dlhodobo nezamestnaní, osoby so zdravotným postihnutím, Rómovia, mladí ľudia, seniori a ďalšie marginalizované komunity (výhodou).
- Organizovanie a koordinácia vzdelávacích a tréningových aktivít pre cieľové skupiny.
- Monitoring a hodnotenie efektivity programov, vytváranie reportov a odporúčaní na zlepšenie.
- Podpora a poradenstvo jednotlivcom pri hľadaní pracovných príležitostí, príprave životopisov a príprave na pohovory.
Požiadavky na kandidáta
Minimálne kvalifikačné a odborné predpoklady na pozíciu: I. stupeň VŠ
- Podrobné informácie o ponuke práce
Firma: CKC n.o. Lokalita: Humenné
066 01 Humenné, SlovenskoPracovný pomer: Práca Ponúkaná mzda:
2100 €Pridané: 22. 11. 2025
Pracovné pozície aktívne
260 ľudí si už pozrelo túto ponuku práce.