Inžinier zákazníckej kvality
- Zodpovedá za všetky vrátenia a výsledky zákazníckej kvality: záruka a výsledky zákazníckeho auditu.
- Zodpovedá za dodržiavanie noriem /ISO/TS 19494 a interné normy/ a požiadaviek zákazníkov.
- Zodpovednosť za kvalitný výkon, riešenie problémov a zlepšenia týkajúce sa zákazníka.
- Zodpovednosť za odpoveď na reklamáciu v kvarte zákazníckej databázy v rámci stanoveného času odozvy.
- Zabezpečte dosiahnutie cieľov zákazníkov.
- Zodpovedá za výsledky kvality: externé odmietnutia, triedenie a prepracovanie, podpora zákazníckych auditov a spokojnosť zákazníkov.
Ponuka benefitov
- Veľa firemných akcií a iniciatív (Športové aktivity, Mikuláš, Vianočný večierok, Rodinné dni, Teambuildingy, Zdravý workshop…. )
- Bufet: výhodný systém na regeneráciu pracovnej sily zamestnancov
- Multisport karta
- Program rozvoja zamestnancov: kurzy pre sebarozvoj (technické, soft skills, jazyky)
- Bezplatná autobusová kyvadlová doprava pre zamestnancov na vybraných trasách
- Extra bonus za dochádzanie do práce (vybrané destinácie)
Požiadavky na kandidáta
- Ukončené VŠ technického smeru
- Základné nástroje kvality – FMEA, Plán kontroly, PPAP, P-FMEA.
- Znalosť ISO TS a iný typ pravidiel požadovaných konkrétnym zákazníkom.
- Certifikovaný audítor pre proces/systém. Schopnosť auditu.
Požadované vzdelanie:
Vyučený/á
Minimálne vzdelanie:
Vyučený/á
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Pracovné ponuky na e-mail
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu