
Dátový analytik pre digitálne produkty (web a mobilné aplikácie)
Hľadáme analytika/analytičku so zameraním na používateľské správanie na webových stránkach a aplikáciách.
Zaujímajú nás kandidáti, ktorí rozumejú tomu, ako používatelia interagujú s online obsahom, dokážu identifikovať vzorce správania a navrhovať odporúčania na zlepšenie používateľskej skúsenosti či výkonnosti webu.
Pozícia nie je vhodná pre kandidátov zameraných primárne na kampaňovú analytiku (analýza výkonnosti reklamných kampaní, PPC, výkon sociálnych sietí či e-mailových kampaní).
Hľadáme dátového analytika, nie marketingového špecialistu.
Ideálny kandidát má prehľad v projektovom riadení – rozumie kontextu projektu, dokáže efektívne spolupracovať s rôznymi tímami a aktívne prispievať k jeho úspešnej realizácii.
Vašou pracovnou náplňou bude:
- Implementácia a správa analytických nástrojov (GA4, GTM, Hotjar, atď. )
- Vyhodnocovanie správania používateľov a výkonnosti webu/aplikácie
- Vytváranie prehľadov, reportov a dashboardov pre interné tímy
- Identifikácia produktových príležitostí na základe interpretácie dát
- Spolupráca s dizajnérmi a vývojármi na testovaní nových funkcií (napr. A/B testovanie)
- Podpora pri prioritizácii vývoja a tvorbe produktovej roadmapy
Pridajte sa k nám a využite možnosť rásť v profesionálnom prostredí, kde každý nápad a dátový insight majú svoju váhu.
- Podrobné informácie o ponuke práce
Firma: Slovenská produkčná, a.s. Lokalita: Bratislava
Bratislava, SlovenskoPonúkaná mzda:
2000 EUR Za mesiacPridané: 2. 7. 2025
Pracovné pozície aktívne
Buďte prvý, kto sa na danú ponuku práce prihlási!