Customer Service Specialist - Honda
Riešiš rád problémy rôznorodého charakteru? Je pre Teba prioritou spokojnosť zákazníka? Si nadšenec automotive segmentu? V prípade, že máš skúsenosť so zákazníckým servisom, tak neváhaj čítať ďalej.
Tvojou pracovnou náplňou bude:
- Koordinácia lokálnej aktivácie kampaní na stiahnutie výrobkov z trhu
- Podpora siete predajcov pri správe záruk
- Riadenie žiadostí spätých s miestnou reguláciou od predajcov/zákazníkov vrátane administratívneho sledovania a fakturácie.
- Riadenie a finančné monitorovanie továrenských záruk v súlade s platnými celoeurópskymi predpismi
- Zabezpečovanie správneho sledovania otázok a sťažností týkajúcich sa zákazníkov
- Poskytovanie technickej podpory a technického školenia sieti predajcov
- Podpora tímu zákazníckeho servisu pri akýchkoľvek problémoch
Ponuka benefitov
Benefity budú kandidátom predstavené na pohovore.Požiadavky na kandidáta
- Aspoň 3-ročná skúsenosť v oblasti špecialistu zákazníckeho servisu
- Skúsenosť v oblasti aftersale služieb - veľkou výhodou, nie podmienkou
- Znalosť automotive segmentu alebo oblasti záhradnej techniky
- Výborná znalosť anglického jazyka slovom aj písmom - B2+
- Dobrá znalosť práce v balíku MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Požadované vzdelanie:
VŠ
Minimálne vzdelanie:
VŠ
-
Prečo hľadať prácu na HitPraca.sk?
Každý deň nové ponuky práce Môžete si vybrať zo širokej ponuky pracovných miest: Naším cieľom je ponúknuť čo najširší výber Nechajte si zasielať nové ponuky e-mailom Reagujte na nové pracovné ponuky ako prví Všetky ponuky práce na jednom mieste (od zamestnávateľov, agentúr a portálov práce) Všetky služby pre uchádzačov o zamestnanie sú bezplatné Pomôžeme vám nájsť novú prácu