
Administratívny asistent
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme Asistenta tímu, ktorý bude podporovať vedenie spoločnosti a úzko spolupracovať s finančným a personálnym oddelením.Hlavné úlohy:
• Organizácia prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie
• Spracovanie prichádzajúcich faktúr a dokladov
• Správa prevádzkových zmlúv (správa podpisov a archivácia)
• Organizácia služobných ciest (hlavne prepravy)
• Správa zariadení našich kancelárskych priestorov v spolupráci s naším prenajímateľom a poskytovateľmi
• Organizácia stretnutí, školení a ďalších firemných podujatí
• Správa interných procesov (postupy, obežníky atď. ) súvisiacich s oblasťou zodpovednosti
Zamestnanecké výhody a benefity
• Flexibilný pracovný čas počas týždňa od 6:00 do 18:00 (podľa potrieb agendy), s dodržiavaním základného pevného pracovného času na pracovisku od 9:00 do 15:00 na dosiahnutie vašich denných pracovných hodín (8 hodín denne) počas mesiaca.• Možnosť home office (jeden deň v týždni) podľa potrieb agendy
• Plne hradené stravné lístky (6, 23 EUR za stravný lístok)
• 13.plat
• Ročná revízia platu
• Dodatočné finančné ohodnotenie na základe výkonu
• Rezervačný systém parkovania (bezplatné parkovanie)
• Možnosť využitia úschovne bicyklov a sprchy
• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Práca v dynamickom tíme
• Aktívne využívanie angličtiny
• Teambuilding a vianočný večierok
Požiadavky na zamestnancaÚroveň vzdelania
stredoškolské s maturitouOsobnostné predpoklady a zručnosti
• Minimálne 1 rok na podobnej pozícii (aj part time)
• Microsoft Excel - pokročilý
• Adobe Acrobat – základy
• Microsoft Word – pokročilý
• Microsoft Outlook – pokročilý
• Plynulá slovenčina povinná
• Plynulá angličtina povinná, schopnosť komunikovať v medzinárodnom obchodnom prostredí. Nemčina a/alebo francúzština sú vítané, ale nie sú nevyhnutné.
• Samostatnosť, presnosť, detailná práca, zodpovednosť, spoľahlivosť
• Cit pre kvalitu a určitá vytrvalosť pri presadzovaní kvality
• Schopnosť pracovať pod stresom je vysoko požadovaná
• Tímový duch a dobré vzťahy
• Proaktivita a iniciatívny duch sú vítané
• Vynikajúce komunikačné a organizačné schopnosti
• Veľmi dobrý time management a schopnosť stanoviť si priority
• Sebamotivácia a nezávislosť
- Podrobné informácie o ponuke práce
Firma: Manpower Lokalita: Bratislava
Bratislavský kraj, Slovenská republikaPonúkaná mzda:
1500€ mesiacPridané: 11. 4. 2025
Pracovné pozície aktívne
14 ľudí si už pozrelo túto ponuku práce.