Administratívny asistent s angličtinou
POPIS PRÁCE
Kľúčové úlohy a zodpovednosti PCC Assistanta:• Podpora vedenia PCC a odľahčenie supervízora od každodenných operatívnych úloh
• Rezervácia služobných ciest – cestovné plány, letenky, ubytovanie
• Správa firemných vozidiel, zabezpečenie ich používania a evidencie
• Príprava prezentácií, podkladov a reportov pre vedenie
• Práca s dochádzkovým systémom (RON) a sledovanie absencií či zmien v dochádzke
POŽIADAVKY
• Pokročilá znalosť MS Office, najmä Excel, pre efektívnu prácu s dátami a tabuľkami• Skúsenosť so systémom SAP je výhodou
• Angličtina na komunikatívnej úrovni, využiješ ju pri komunikácii s vedením a kolegami zo zahraničia
• Skúsenosti v administratíve a organizácii práce, schopnosť zvládať viac úloh naraz a udržať poriadok v dokumentoch
BENEFITY
• Home office – možnosť práce z domu po dohode so zamestnávateľom• Motivačný hodnotiaci systém, ktorý odmeňuje tvoj výkon
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Príspevok na šport, kultúru a dovolenku
• Odmeny pri pracovných a životných výročiach
• Masáže priamo v spoločnosti pre uvoľnenie a relax
• Možnosť zúčastniť sa kultúrnych podujatí, koncertov a iných firemných aktivít
VIAC INFORMÁCIÍ
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton. sk/sk/job-search- Podrobné informácie o ponuke práce
Firma: T&P Nitra (GR) Lokalita: Nitra
Nitra, Nitrianský kraj, SlovenskoPracovný pomer: Fulltime Ponúkaná mzda: 1 500 EUR - 1 500 EUR mesiac Pridané: 28. 10. 2025
Pracovné pozície aktívne
Buďte prvý, kto sa na danú ponuku práce prihlási!