Špecialista logistiky
Pro Kosice (GR)
Claim špecialista
Trenkwalder Slovensko
Senior Network špecialista
Tatra banka
Špecialista logistiky
Grafton Slovakia s.r.o.
Špecialista pre ľudské zdroje - nábor+rozvoj+procesy
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Špecialista zákazníckej podpory s nemeckým jazykom - práca z domu - Part time
Grafton Slovakia s.r.o.
Špecialista zákazníckej podpory s nemeckým jazykom - práca z domu - Part time
Pro Bratislava Temp&BSC (GR)
Dátový/á špecialista/tka - BI reporty, analytik
KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
Špecialista/ka oddelenia kontroly (škody na majetku a škody na vozidlách)
KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
Špecialista pobočky - Banská Bystrica, Zvolen, Lučenec
Iveta Očenášová Weisenpacherová s.r.o.
Platený absolventský program - špecialista pre konanie v investičnej výstavbe
SPP - distribúcia, a.s.
Špecialista náboru s anglickým jazykom
Grafton Slovakia s.r.o.
Špecialista náboru s anglickým jazykom
HQ HR (GR)
Daňový špecialista EXIMBANKA SR
Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR
Marketingový špecialista
Grafton Slovakia s.r.o.
Marketingový špecialista
T&P Nitra (GR)
Quality assurance specialist
Mobis Slovakia s.r.o.
Senior Event Špecialista
Pro Kosice (GR)
Senior Event Špecialista
Grafton Slovakia s.r.o.
Práca: Marketingový špecialista - Často kladené otázky
👉 Koľko pracovných ponúk je pre profesiu Marketingový špecialista?
Pre profesiu "Marketingový špecialista" môžete v súčasnosti nájsť 115 pracovných ponúk na pracovnom portáli HitPraca.sk.
👉 Aká je náplň práce profesie Marketingový špecialista?
Marketingový špecialista je odborník na marketingu, ktorý pracuje s tímom alebo sám na vytváraní a implementácii stratégií marketingového mixu. Zodpovedá za vývoj a propagáciu produktu, služby alebo značky, vytváranie silnej prítomnosti na trhu, vytváranie a vykonávanie marketingových kampaní, vytváranie a udržiavanie obchodných vzťahov, monitorovanie výsledkov a ďalšie úlohy. Musí mať silné analytické schopnosti, aby mohol identifikovať a využívať trhové príležitosti, rozpoznať a riešiť problémy a vytvárať efektívne marketingové stratégie.